Geplaatst op: 02-09-2021
Auteur: Marc Gerlings

Let me entertain you

Samenwerking Spotify en Delta

Let me entertain you
Deel van het aanbod aan audio bij Delta. Foto: Delta.
Delta Airlines passagiers genieten vanaf nu aan boord van playlists en podcasts van Spotify op via de stoelschermen. De nieuwe samenwerking tussen ’s werelds grootste muziekstreamingdienst en ’s werelds meest bekroonde luchtvaartmaatschappij brengt meer audio entertainment aan boord.

Vanaf september 2021 kunnen passagiers meer dan 40 geselecteerde podcastseries beluisteren.Te beginnen op binnenlandse vluchten.

"Onze klanten verwachten het allerbeste in-flight entertainment wanneer ze met Delta vliegen en Spotify is het allerbeste op het gebied van muziek en podcasts", zegt Ranjan Goswami, van Brand Experience. "We verbeteren niet alleen de audioervaring aan boord, maar de beste content is ook de basis van onze visie van een meer gepersonaliseerde reis in de toekomst die klanten nergens anders zullen vinden."

Alleen bij Delta kunnen passagiers genieten van acht speciaal samengestelde versies van Spotify-afspeellijsten. Deze samengestelde mixtapes en podcasts worden regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met nieuwe nummers en afleveringen zodat reizigers altijd de nieuwste afspeellijsten hebben tijdens hun reis - inclusief selecties van artiesten en genres die ze misschien nog niet hebben ontdekt.

Nu er dit jaar op meer routes fast-streaming wifi komt, kunnen klanten er ook voor kiezen om Spotify rechtstreeks vanaf hun persoonlijke mobiele apparaat te streamen door wifi-toegang tijdens de vlucht aan te schaffen.
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, streaming, audio, playlist, podcast

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.