Geplaatst op: 21-09-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Je verdient Noordwijk

Waar gezondheid en genieten hand in hand gaan

Je verdient Noordwijk

Inwoners van de gemeente Noordwijk zijn van alle gemeenten in Nederland het meest positief over hun eigen gezondheid, zo blijkt uit de gemeentecijfers van de ‘Gezondheidsmonitor Volwassenen/Ouderen 2020’. Deze cijfers zijn afgelopen dinsdag bekendgemaakt door Bollenstreek Omroep, bijna een jaar nadat de gemeente Noordwijk het predicaat heilzame badplaats heeft ontvangen in oktober 2020 van de ESPA (European Spas Association). Om gezond genieten in Noordwijk breed onder de aandacht te brengen start deze week een landelijke TV en radiocampagne ‘Je verdient Noordwijk’. 


Gezondheidsmonitor

Elke vier jaar wordt er onderzoek gedaan naar gezondheid, welzijn en leefstijl in Nederlandse gemeenten via de Gezondheidsmonitor Volwassenen/Ouderen. Uit de gemeentecijfers van 2020 bleek dat 86% van de inwoners uit de gemeente Noordwijk aangeeft hun eigen gezondheid goed tot zeer goed te vinden, tegenover 82% in de regio Hollands Midden en 79% in heel Nederland.
 

Je verdient Noordwijk

Vanaf zondag 19 september te zien en te horen op TV en radio: Je verdient Noordwijk. Quirine Kamphuisen, directeur-bestuurder van Noordwijk Marketing: ‘Via deze campagne kunnen we heel mooi het gezond genieten dat hoort bij de heilzame badplaats Noordwijk inhoud geven en laten zien. De plek waar je jaarrond kunt ontspannen, actief bezig kunt zijn en waar je vooral ook heerlijk kunt genieten. Onze inwoners ervaren dat al, zo blijkt, maar dat verdienen onze bezoekers natuurlijk ook.’
 
De campagne Je verdient Noordwijk draagt bij aan het herstel van de hard getroffen ondernemers als gevolg van COVID-19 en is mede mogelijk gemaakt door een aanvullende subsidie van de gemeente Noorwijk uit het Corona noodfonds. De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing in samenwerking met de gemeente Noordwijk, Noordwijkse ondernemers, XXS Amsterdam en de lokale bureaus 52 graden noorderbreedte en Delano videoproducties.
Trefwoorden: Gezondheidsmonitor, campagne

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...