Geplaatst op: 21-09-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Je verdient Noordwijk

Waar gezondheid en genieten hand in hand gaan

Je verdient Noordwijk

Inwoners van de gemeente Noordwijk zijn van alle gemeenten in Nederland het meest positief over hun eigen gezondheid, zo blijkt uit de gemeentecijfers van de ‘Gezondheidsmonitor Volwassenen/Ouderen 2020’. Deze cijfers zijn afgelopen dinsdag bekendgemaakt door Bollenstreek Omroep, bijna een jaar nadat de gemeente Noordwijk het predicaat heilzame badplaats heeft ontvangen in oktober 2020 van de ESPA (European Spas Association). Om gezond genieten in Noordwijk breed onder de aandacht te brengen start deze week een landelijke TV en radiocampagne ‘Je verdient Noordwijk’. 


Gezondheidsmonitor

Elke vier jaar wordt er onderzoek gedaan naar gezondheid, welzijn en leefstijl in Nederlandse gemeenten via de Gezondheidsmonitor Volwassenen/Ouderen. Uit de gemeentecijfers van 2020 bleek dat 86% van de inwoners uit de gemeente Noordwijk aangeeft hun eigen gezondheid goed tot zeer goed te vinden, tegenover 82% in de regio Hollands Midden en 79% in heel Nederland.
 

Je verdient Noordwijk

Vanaf zondag 19 september te zien en te horen op TV en radio: Je verdient Noordwijk. Quirine Kamphuisen, directeur-bestuurder van Noordwijk Marketing: ‘Via deze campagne kunnen we heel mooi het gezond genieten dat hoort bij de heilzame badplaats Noordwijk inhoud geven en laten zien. De plek waar je jaarrond kunt ontspannen, actief bezig kunt zijn en waar je vooral ook heerlijk kunt genieten. Onze inwoners ervaren dat al, zo blijkt, maar dat verdienen onze bezoekers natuurlijk ook.’
 
De campagne Je verdient Noordwijk draagt bij aan het herstel van de hard getroffen ondernemers als gevolg van COVID-19 en is mede mogelijk gemaakt door een aanvullende subsidie van de gemeente Noorwijk uit het Corona noodfonds. De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing in samenwerking met de gemeente Noordwijk, Noordwijkse ondernemers, XXS Amsterdam en de lokale bureaus 52 graden noorderbreedte en Delano videoproducties.
Trefwoorden: Gezondheidsmonitor, campagne

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.
04/12/24
Nieuwe voorzitter en ambassadeur voor Varend Corso
Varend Corso Westland krijgt een nieuwe voorzitter. Irma Smits neemt de voorzittershamer over van Ro...
03/12/24
De genomineerden voor de Horecava Awards 2025 zijn bekend!
De winnaars voor de horecava Innovation en de Horecava Sustainability Award worden bekend gemaakt tijdens de opening Horecava 2025.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.