Geplaatst op: 04-10-2021
Auteur: Marc Gerlings

Dinsdag 12.30 Het nieuwe dagje uit online

Schrijf je gratis in - crash course 1,5 uur innovatie, beleving en inspiratie

Dinsdag 12.30 Het nieuwe dagje uit online
Gastbedrijf voor Vakdag Het nieuwe dagje uit 2021 is Watergoed. Joost Frijlink vertelt over de forse veranderingen tijdens en na de coronacrisis. Foto: Watergoed
Op dinsdag 5 oktober tussen 12.30 en 14.00 vindt Vakdag Het nieuwe dagje uit plaats. Dit jaar is het nog een live online bijeenkomst. De line-up is prachtig en geeft weer hoe divers de ontwikkelingen van dagjes uit en attracties zijn. Schrijf je gratis in.

Attracties verwachten veel interesse van het publiek na de recente versoepelingen. Recreatie, attracties en leisure komen terecht in het tijdperk van spreiding van een groeiende stroom bezoekers en controle op de coronapas. De anderhalve meter samenleving maakt plaats voor een bezettingsgraad die meer mogelijk maakt. Waar liggen de kansen? De trends zijn veranderd bij het publiek. En hoe investeer je goed voor 2022.

Topsprekers en praktijkverhalen

Investeren? Daar weten deze sprekers en attracties wel antwoorden op.
> Joost Frijlink van Watergoed (en tevens gastheer voor deze vakdag)
> Steve van den Kerkhof van Plopsa de Panne
> Dirk Lubbers van de attractie in aanbouw World Food Center
> Sven Watthy van Pairi Daiza
> Baptiste van Outryve van Roompot
> Frank Cornelissen van Floriade Expo 2022
> Luc van Engelen van Fun Beach Event & Leisurepark
> Hans van Leeuwen van Pleisureworld

Mis het niet, kijk mee. 

Trefwoorden: vakdag, dagje uit, attractie, kennis, strategie, marketing, management

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.