Geplaatst op: 01-10-2021
Auteur: Redactie
NRIT

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

Per 1 oktober neemt RED Online Marketing het bedrijf van Richard Otten, Blogs4Travel, over. Beide bedrijven zijn welbekend en actief in de reis- en recreatiebranche. De aangeboden diensten sluiten mooi op elkaar aan en zullen elkaar versterken. Richard Otten maakt vanaf nu deel uit van het managementteam van RED Online Marketing en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de Franse markt. De diensten van RED worden met de komst van Renske Swarts in het team uitgebreid met contentcreatie, strategie en social media management. De naam Blogs4Travel blijft voorlopig bestaan.

Richard Otten, oprichter van Blogs4Travel en bekend in de recreatiebranche van o.a. TeamAnimation (animatieteams en programma’s), zijn Podcast (Toerisme, Recreatie en vrije tijd) en columns in de Recreatie Vakkrant zegt: "Roy en ik kennen elkaar al jaren en afgelopen jaar heb ik Corné en Lotte ook goed leren kennen toen ik achter de schermen al als RED sales vertegenwoordiger op de Franse markt eerste stappen zette. Dankzij de enorme klik, en onder het motto ‘samen staan we sterker’ voelde het voor mij nu goed om deze stap te maken.” De online publishing activiteiten, waaronder de labels Glamping.nl en Kids-Campings.com, blijven onder beheer van Richard Otten.  

Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing zet met deze stap zijn ambitieuze plannen als groeiend specialistisch online marketingbureau in de reis- en recreatiebranche voort. Het team, onder leiding van Corné den Braber en Lotte Konietzny, bouwt gestaag verder aan uitbreiding in Frankrijk en Duitsland. "We zijn trots dat Richard en Renske deel uitmaken van RED. Met Richard ga ik wayback, zijn kennis van de recreatiebranche en Franse markt is heel waardevol voor ons. Onze diensten sluiten mooi op elkaar aan. Samen kunnen we verder bouwen aan onze ambitie om het grootste Nederlandstalige online marketing bureau van (noordwest) Europa te worden, zonder de persoonlijke relatie met onze klanten uit het oog te verliezen”, aldus Platje

Trefwoorden: marketing, reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
23/01/25
Mooie vooruitzichten
In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren en aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, heeft deze markt allerlei ontwikkelingen doorgemaakt.
21/01/25
Producentenplein maakt debuut op Caravana
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.
21/01/25
Nederlands succes bij PiNCAMP Awards
Nederland ging er op het jaarlijkse PiNCAMP Gala met maar liefst twee awards vandoor. Nina Gravelink van De Achterste Hoef kreeg de Young Talent Award en de Beerze Bulten won in de categorie Innovation and Progress.
20/01/25
Exclusief voor leden
Wie zijn uitgeroepen tot ANWB Camping van het Jaar?
Camping De Kleine Wolf in Nederland is uitgeroepen tot ANWB Camping van het Jaar. Camping44 in Italië werd de Europese winnaar. Deze campings zijn gekozen door 11.000 kampeerders.
20/01/25
Europa-Park breidt uit met gigantische westernstad
Europa-Park zet grote stappen met de uitbreiding van zijn populaire Camp Resort. Het bestaande gebied wordt getransformeerd tot een indrukwekkende westernstad, genaamd Silver Lake City. T
17/01/25
Exclusief voor leden
MarinaParken breidt uit met overname Camping de Eenhoorn
MarinaParken heeft Camping de Eenhoorn in Schardam overgenomen en gaat deze verder exploiteren onder de naam MarinaPark Bad Markermeer. Deze locatie aan het Markermeer wordt daarmee het zesde vakantiepark in de portfolio van MarinaParken.

||| Agenda |||

29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
20/03/25
20/03/25 t/m 20-03-25: Trendcongres Toerisme 2025: Toerisme in Transformatie: Business as Unusual
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...