Geplaatst op: 07-10-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Toeristische Infodesk bij Designer Outlet Roermond

Toeristische Infodesk bij Designer Outlet Roermond
De initiatiefnemers in de nieuwe Guest Services Terminal

Vanaf donderdag 7 oktober beschikt het Designer Outlet Roermond over een toeristische Infodesk in de nieuwe Guest Services Terminal. De bedoeling is het winkelende publiek op piekmomenten actief te informeren over de uitgebreide toeristische en recreatieve mogelijkheden in de binnenstad en de regio. 

Deze Infodesk is een gezamenlijk initiatief van Limburg Marketing, Citymanagement Roermond en Designer Outlet Roermond.

Met de realisatie van deze Infodesk gaat een al lang gekoesterde wens van de drie organisaties in vervulling. Het betekent een verrijking van de beleving van het internationale winkelend publiek. Enthousiaste deskundigen zullen vanuit de Infodesk outlet bezoekers adviseren op het gebied van uitstapjes, eten, drinken en overnachten in de binnenstad. Maar ook over het winkelaanbod in de regio. 

Designer Outlet Roermond ligt, op slechts 5 minuten afstand, naast de historische binnenstad van Roermond. Het outlet beschikt over meer dan 200 winkels van internationale designer merken met een steeds wisselend aanbod. In 'normale' jaren trekt de outlet ruim 8 miljoen bezoekers. 

Trefwoorden: marketing, dmo's, Limburg, retail

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.