Europarcs verbetert website en leidt dat tot betere conversie?
De website van vakantieparkenketen Europarcs is vernieuwd - www.europarcs.nl. "Een prachtig nieuw design, nog meer voorkeuren die jij kan invullen, nog meer parken in binnen- en buitenland", meldt het bedrijf trots.
Opvallend is de kop bij de openingsfoto waarin meteen een 'ja' wordt gevraagd om je vakantieplannen te realiseren. De merknaam ontbreekt op dat niveau. Vragen om de 'ja' is een klassieke schrijftip die vaak bij e-mail en andere campagnes tot conversie leidt. Interessant om te zien of het ook op dit niveau werkt.
Blij? :)Nog binnen de openingsfoto is de boekingsmodule verwerkt. Een leuke toevoeging is de extra regel met het filter 'wat maakt je blij?', waar je een keuze kunt maken in regio, extra faciliteit en het soort omgeving. Daarna volgt een aanbod van 3 parken. Het blok eronder gaat over thema's die de consument aanspreekt om te ervaren, zoals natuur of water.
Dat de bijzondere accommodaties nog steeds de aandacht trekken blijkt uit het volgende blok. Hier staan de tiny houses, waterlodges, zwerfhutten en nog meer eigenzinnige accommodaties.
In de afsluiting staan alle provincies maar ook de vakantieperioden waarop gezocht wordt, plus de verwijzingen naar social media.
Trefwoorden: markering, webdesign, online, mail, conversie, vakantiepark
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiƫle injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|