Europarcs verbetert website en leidt dat tot betere conversie?
De website van vakantieparkenketen Europarcs is vernieuwd - www.europarcs.nl. "Een prachtig nieuw design, nog meer voorkeuren die jij kan invullen, nog meer parken in binnen- en buitenland", meldt het bedrijf trots.
Opvallend is de kop bij de openingsfoto waarin meteen een 'ja' wordt gevraagd om je vakantieplannen te realiseren. De merknaam ontbreekt op dat niveau. Vragen om de 'ja' is een klassieke schrijftip die vaak bij e-mail en andere campagnes tot conversie leidt. Interessant om te zien of het ook op dit niveau werkt.
Blij? :)
Nog binnen de openingsfoto is de boekingsmodule verwerkt. Een leuke toevoeging is de extra regel met het filter 'wat maakt je blij?', waar je een keuze kunt maken in regio, extra faciliteit en het soort omgeving. Daarna volgt een aanbod van 3 parken. Het blok eronder gaat over thema's die de consument aanspreekt om te ervaren, zoals natuur of water.Dat de bijzondere accommodaties nog steeds de aandacht trekken blijkt uit het volgende blok. Hier staan de tiny houses, waterlodges, zwerfhutten en nog meer eigenzinnige accommodaties.
In de afsluiting staan alle provincies maar ook de vakantieperioden waarop gezocht wordt, plus de verwijzingen naar social media.
Topics:Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport
Trefwoorden: markering, webdesign, online, mail, conversie, vakantiepark