Geplaatst op: 02-11-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Geen Woorden maar Slapen

Geen Woorden maar Slapen

EuroParcs haalt wel het maximale uit haar sponsoring van Feyenoord. Nu weer met een actie waar supporters kans maken op een nachtje slapen in de Kuip met als thema ‘Geen Woorden maar Slapen’. In een bijzondere commercial licht Jan Boskamp een tipje van de sluier op. Beide partijen zijn zo tevreden over de samenwerking dat het contract weer met een jaar is verlengd. 

Supporters van Feyenoord krijgen aan het einde van het seizoen 2021 – 2022 de kans om te overnachten bij EuroParcs De Kuip. Een bijzondere slaapplek met uitzicht over het veld met daarbij een heerlijk ontbijt op bed na een avond onder de duizend lampen van het Feyenoord-stadion.

Geen Woorden Maar Slapen

Als gezicht van EuroParcs en Feyenoord is er in de nieuwe commercial wederom een rol weggelegd voor Jan Boskamp. Ditmaal doet hij als nachtbewaker van EuroParcs De Kuip zijn ronde door de gangen van Het Stadion en stuit hij op verschillende spelers van Feyenoord 1 (Trauner, Linssen, Hartjes en Milambo) en Feyenoord Vrouwen 1 (Conijnenberg). Ook oud-speler en huidig staflid John de Wolf maakt weer zijn opwachting en doet op ludieke wijze zijn naam eer aan. Om kans te maken op deze bijzondere overnachting kunnen Feyenoord-supporters zich online aanmelden via www.feyenoord.nl/europarcs.


EuroParcs blijft ook volgend seizoen hoofdpartner van Feyenoord

Hoofdpartner EuroParcs heeft het contract met Feyenoord wederom met een jaar verlengd, door de optie uit het contract te lichten. De overeenkomst loopt nu tot en met juni 2023. De EuroParcs Group is bezig aan het derde seizoen als hoofdpartner, eerst met het merk Droomparken, nu met het merk EuroParcs.

Feyenoord: Plezier spat van samenwerking af

Joris van Dijk, commercieel directeur Feyenoord: ‘Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen.’

EuroParcs: Sponsoring heeft merk een enorme boost

Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group: ‘Het hoofdpartnership met Feyenoord heeft een enorm positief effect op onze organisatie en de naamsbekendheid voor ons merk EuroParcs. Zeker nu ons tweede merk Droomparken volledig opgaat in EuroParcs. Sponsoring van Feyenoord geeft het merk EuroParcs een enorme boost.’ Volgens Bruil heeft het hoofdpartnerschap de verwachtingen overtroffen. ‘Vanaf de start zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden.’

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, vakantieparken, sponsoring, sport

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.