Geplaatst op: 16-11-2021
Auteur: NRIT redactie

Live interview met Rozemarijn Dees en Guido Aerts

Topgasten in de studio

Live interview met Rozemarijn Dees en Guido Aerts
In de studio van Recreatie Vakbeurs in Hardenberg interviewt Marc Gerlings dinsdag, woensdag en donderdag vanaf 14:00 gasten uit vrijetijdseconomie. Kijk dit live!

Vandaag zijn de interviews met Rozemarijn Dees (ondernemer Strandcamping Zuidduinen en Jong-RECRON) en Guido Aerts (CELTH). Tussen de twee gasten in zit een verkorte weergave van het dagjournaal van de beurs. 

Op het programma staan voor de drie dagen Geert Dijks (directeur HISWA-RECRON), Rozemarijn Dees (Jong RECRON), Kees van der Most (Trends & Tourism), Han Verheijden (Verheijden Concepten), Karin Stiksma (Community toegankelijke recreatie) en Guido Aerts (CELTH). Het programma is samen met HISWA-RECRON samengesteld. Onderwerpen die aan bod komen in de interviewserie:

- een branche in woelige tijden
- de uitdagingen van jonge ondernemers
- de toekomst van de (verblijfs)recreatie
- vakanties in 2030
- recreatie voor iedereen
- financiering van leisure

De uitzendingen zijn te volgen via het Youtube-kanaal van de Recreatie Vakbeurs en gewoon via NRIT.nl 
Trefwoorden: interview, Rozemarijn Dees, Guido Aerts, vakbeurs

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     




       

       

       
       
       

       

    ||| Nieuws |||

    26/11/24
    KLM wil lonen bevriezen
    Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
    26/11/24
    Exclusief voor leden
    KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
    Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
    19/11/24
    KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
    KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
    19/11/24
    Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
    Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
    15/11/24
    Exclusief voor leden
    Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
    Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
    15/11/24
    Better Places: Positieve impact maken met reizen
    Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
    15/11/24
    Exclusief voor leden
    Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
    Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
    08/11/24
    Exclusief voor leden
    Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
    Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

    ||| Agenda |||

    Momenteel geen berichten aanwezig.