Rivierenland herziet afspraken voor ontwikkeling recreatie en toerisme
In gesprek met Richard de Bruin van Bureau Rivierenland
Bijna ongemerkt heeft het Regionaal Bureau Toerisme Rivierenland haar naam veranderd in
Bureau Toerisme en het maakte nieuwe meerjarige afspraken met de gemeenten in Rivierenland. Over die nieuwe naam en de afspraken een gesprek met directeur Richard de Bruin. "Dan komt de volgende opgave en dat is de ontwikkeling van kwalitatief goede dagrecreatie.”
Richard de Bruin: "Bij ons werken maar vijf mensen, in Met de nieuwe afspraken met de deelnemende gemeenten hebben jullie een eerdere subsidieperiode afgesloten. Wat...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo's, Gelderland, rivierenland