KLM wint APEX World Class Award 2022
Compliment voor KLM.
Met de World Class Award wil APEX (the Airline Passenger Experience Association) luchtvaartmaatschappijen daarom langs een nieuwe meetlat leggen op het gebied van passagiersbeleving, door middel van een meer uitgebreide en intensieve audit. Naast veiligheid, welzijn en duurzaamheid gaat het daarbij ook om hoge standaarden op het gebied van onder meer dienstverlening, comfort, catering en presentatie.
Boet Kreiken – Executive Vice President Customer Experience KLM: "De afgelopen twee jaar hebben we alles op alles gezet om al onze klanten zo veilig, duurzaam en comfortabel mogelijk te vervoeren. Van het begin van hun reis tot en met de aankomst op de plaats van bestemming. Dat passagiers dit op het hoogste niveau waarderen, maakt deze prijs bijzonder. Zij verwachten ook terecht van ons dat we dat zo duurzaam en groen mogelijk doen. Het is vooral een groot compliment aan al onze medewerkers, die zich in deze moeilijke periode met veel toewijding en passie zijn blijven inzetten. Deze erkenning is voor KLM’ers wereldwijd een stimulans om op deze weg door te gaan. Op naar duurzaam herstel."
De zeven winnaars
APEX is de grootste internationale luchtvaartorganisatie als het gaat om passagiersbeleving van luchtvaartmaatschappijen, en heeft zich op dat gebied ontwikkeld tot een gerenommeerde onderzoeks- en beoordelingsorganisatie. De World Class Award wordt dit jaar voor de eerste keer toegekend aan zeven luchtvaartmaatschappijen. Naast KLM zijn dat Singapore Airlines, Japan Airlines, Emirates, Saudia, Qatar Airways en Turkish Airlines.Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: KLM, award, beleving, gasten, passagiers