Geplaatst op: 10-12-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Liesje22 van MarketingOost wint weer prijzen

Liesje22 van MarketingOost wint weer prijzen

MarketingOost wint met Cowfluencer Liesje22 de X Festival Awards 2021 in de categorie "People’s Choice Awards”. Vorig jaar wist zij 4 Lovie Awards binnen te slepen, waaronder 2 voor Liesje22. En ook dit jaar blijft de case hoge ogen gooien bij het internationale publiek. De luchtige boodschap die Liesje22 bracht in een taaie crisistijd maakt de campagne tot een geliefde case.

Over Liesje22

De uitbraak van het coronacrisis beïnvloede vorig jaar het werk van de regio- en stadsmarketeers sterk. Ook bekende influencers, die MarketingOost regelmatig inzet, moesten zoveel mogelijk thuis blijven en konden de provincie niet promoten. Bureau Lemon Scented Tea haalde daarom voor MarketingOost Liesje22 van stal. De fotogenieke koe trok samen met natuurfotograaf Vincent Croce heel Overijssel door en trok wereldwijd de aandacht. De campagne voor Twente trok online meer dan 2,5 miljoen views. en het aantal volgers op social media groeide met meer dan 50%. Ook de traditionele media besteedde veel aandacht aan de cowfluencer. 

Meet Cowfluencer Liesje22 from Lemon Scented Tea on Vimeo.

Over de awards

X Festival Awards 2021 wordt georganiseerd door Digital Tourism Think Tank. Een internationaal netwerk van destinatiemarketingorganisaties (waaronder MarketingOost) waarin kennis en inspiratie wordt uitgewisseld over de travel branche.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, regiomarketing, dmo's, Overijssel

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.