Geplaatst op: 24-12-2021
Auteur: Marc Gerlings

Winterlandschap onderdeel themajaar Ode aan het Landschap

Activiteiten laden Winterlandschappen

Winterlandschap onderdeel themajaar Ode aan het Landschap
Van de Noordkop tot aan het Gooi kan deze winter genoten worden van het Noord-Hollandse winterlandschap. Ode aan het Winterlandschap is onderdeel van het nationale themajaar Ode aan het Landschap 2021-2022.

Als onderdeel van Ode aan het Winterlandschap zijn er tal van activiteiten die je kunt bezoeken in Noord-Holland; de Winterforten, winterkasteel Muiderslot, de tentoonstelling Winterkoorts in het Zuiderzeemuseum of de Winterkaravaan voor een bijzondere voorstelling in het oer-Hollandse dorp Schermerhorn. 

Ook zijn er speciale audioroutes zoals bijvoorbeeld de podcastserie van de Fluisterende Molens langs molens en dijken uitgezet. Recreanten kunnen dat goed alleen te doen of gezellig samen op ontdekkingstocht naar de geheimen van deze plekken.

Fotowedstrijd

Winterlandschappen lenen zich ook voor mooie foto's? Daarom is er de Ode aan het Winterlandschap fotowedstrijd. Pak je mobiel, digitale of analoge camera en trek het landschap in! Laat je inspireren door het winterse kleurenpalet wat zich voltrekt in de natuur.
Trefwoorden: landschap, natuur, marketing, recreatie, spreiding, beleid

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.