RCN Vakantieparken lanceert nieuw logo en huisstijl
RCN Vakantieparken bestaat 70 jaar. In 1952 opende RCN het eerste park, het Grote Bos, en inmiddels is RCN uitgegroeid tot een vertrouwde speler op de recreatiemarkt met 18 vakantieparken in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Het jubileumjaar gaat in januari van start met een frisse en vernieuwde uitstraling.
RCN Vakantieparken heeft de afgelopen jaren niet stil gezeten. Naast vakantieparken in Nederland en Frankrijk is er een camping in Duitsland bijgekomen en wordt een constante verbeterslag gemaakt in de verblijfsaccommodaties en faciliteiten. Bovendien zet RCN zich actief in op het gebied van duurzaamheid en maakt RCN steeds meer vakanties mogelijk voor mensen waarvoor vakantie vieren niet zo vanzelfsprekend is vanwege financiën, eenzaamheid of ziekte.
Met alle vernieuwingen kon het logo natuurlijk niet achterblijven. Het vertrouwde RCN blijft, maar met een frisse en nieuwe uitstraling. De belangrijke en bekende elementen zon, water en natuur worden door middel van organische zachte vormen in het nieuwe logo afgebeeld.
"Het jubileum is voor RCN een mooi moment om terug te blikken en te kijken naar waar het allemaal is begonnen. In 1952 was er een droom om een recreatieve plek te realiseren met rust, natuur en bezinning als basis. In de jaren daarna volgde een uitbreiding met parken in verschillende landen. RCN blijft groeien en verbeteren, maar wel vanuit dezelfde kernwaarden die 70 jaar geleden ook al de basis vormden: alles wat we doen, doen we met respect voor elkaar en voor de natuur en door het delen van onze gastvrijheid en van onze winst. Vanuit deze gedachte kunnen we onze dromen blijven realiseren, want RCN wil blijven groeien, optimaal inspelen op de wensen van de gasten en zijn maatschappelijke bijdrage vergroten. En daar past een nieuwe, eigentijdse visuele identiteit met frisse kleuren bij. Daarmee geven we het jubileumjaar extra glans en zijn we helemaal klaar voor de toekomst!” aldus Marketing Manager Martin van Schaik.
Trefwoorden: Jubileumjaar, vakantieparken, nieuw logo