Geplaatst op: 11-01-2022
Auteur: Redactie
NRIT Media

Europa-Park lanceert eigen streaming platform VEEJOY

Europa-Park lanceert eigen streaming platform VEEJOY

Gisteren sloot Europa-Park de poorten voor het winterseizoen, maar vanaf nu zijn de verhalen van Duitslands grootste attractiepark ook thuis en het gehele jaar te beleven. Gisteren is namelijk het eigen streaming platform van start gegaan. Op VEEJOY haal je met de verschillende mediaproducties het Europa-Park-gevoel in huis.


In Europa-Park en het nieuwe waterpark Rulantica worden vele verhalen verteld. Veel van deze verhalen zijn de afgelopen tijd verfilmd en nu gebundeld op streaming platform VEEJOY. Continu zal er nieuwe content toegevoegd worden. Iedereen die inlogt op VEEJOY krijgt nu bijvoorbeeld ook een exclusief kijkje achter de schermen van Duitslands grootste attractiepark. In een zesdelige serie wordt aan de hand van nog nooit vertoond beeldmateriaal het verhaal over de ontstaansgeschiedenis van Europa-Park verteld. Het eerste deel staat nu op VEEJOY en laat zien hoe de keuze voor een vestigingsplaats op het vissersdorpje Rust viel en waaraan het park zijn naam dankt. De overige vijf delen van ‘The Europa-Park Story’ komen iedere donderdag beschikbaar.

Link: https://www.veejoy.de
Trefwoorden: Streaming platform

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.