Campagne zet consument aan tot lezen in de zomer
Foto: Tom Tenseldam
Een van de grote vrijetijdsinvullingen van de consument voor de zomer is om te lezen. Dat blijkt uit onderzoek van CPNB. Althans, het is de wens van de consument om meer te lezen. Stichting CPNB verandert de zomercampagne en bedacht een nieuw soort geschenk met Matthijs van Nieuwkerk als boegbeeld. Hoe werkt die campagne, van wens naar gedrag?
De Zomerlezencampagne van stichting CPNB krijgt een nieuwe vorm en daarbij een nieuw soort geschenk. Wie in de maand juni minimaal €15 aan Nederlandstalige boeken uitgeeft krijgt van de boekhandel een bundel korte verhalen cadeau, samengesteld door één van Nederlands bekendste boekenambassadeurs: Matthijs van Nieuwkerk.
CPNB over Van Nieuwkerk: "Tegen de stroom van ontlezing in, is hij iemand die het enthousiasme voor het lezen van boeken als iets positiefs, fijns en leerzaams presenteert. Mede hierom werd >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |