Geplaatst op: 09-02-2022
Auteur: Redactie
NRIT Media

VVV Noordwijk opent haar deuren

VVV Noordwijk opent haar deuren

Op 8 februari heeft opende VVV Noordwijk aan de Hoofdstraat 129. De afgelopen maanden heeft de binnenkant van het pand een ware metamorfose ondergaan en huisvest nu naast de VVV ook het kantoor van Noordwijk Marketing. Tot 21 maart is VVV Noordwijk van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 14.00 uur geopend, daarna worden de openingstijden uitgebreid. De officiële opening zal plaatsvinden op 1 april, de dag dat 125 jaar geleden de VVV in Noordwijk begon.


Inspirerende plek

"Onze droom is uitgekomen’’, zegt Quirine Kamphuisen, directeur-bestuurder van Noordwijk Marketing waar de VVV’s in de gemeente onderdeel van uitmaken. ‘Een zoektocht van jaren heeft ons deze prachtige plek in de winkelstraat en op steenworp afstand van het strand opgeleverd waar we bewoners en bezoekers kunnen inspireren.


Uitbreiding functie

Op termijn zal een gedeelte van de huidige ruimte in de Hoofdstraat 129 de functie van openbaar toilet krijgen. Hiermee wordt aan een behoefte voldaan die al langere tijd bestaat binnen de gemeente voor bewoners en bezoekers. Het openbaar toilet zal een eigen ingang krijgen en onder regie van de gemeente Noordwijk worden gerealiseerd.

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.