Geplaatst op: 25-02-2022
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

LEKKER Anders Booster van Marketing Oost

 LEKKER Anders Booster van Marketing Oost

Nu het inkomend toerisme uit met name de buurlanden weer op gang komt, is het voor ondernemers zaak daarvoor klaar te staan. Marketing Oost heeft daarvoor de gratis LEKKER Anders Booster ontwikkeld.

Deelnemers ontvangen 15 dagen lang dagelijks een korte video (paar minuten) van Duitsland-marketingexpert Anouk Ellen Susan. Daarin komen o.a. taal, cultuur, marketing en de customer journey van de Duitse gast aan bod. Anouk geeft inspiratie en praktische tips, waarmee je als ondernemer direct aan de slag kunt. Aanmelden kan via: https://anoukellensusan.teachable.com/p/de-lekker-anders-booster

Das Andere Holland

De Booster maakt onderdeel uit van de campagne Das Andere Holland waarmee Gelderland en Overijssel samen consumenten in de Duitse grensregio’s Nordrhein-Westfalen en Niedersachsen willen verleiden tot een bezoek aan de regio. 

Das Andere Holland bestaat uit online en offline campagnes. Daarnaast worden partners over de grens onder de aandacht gebracht. Ook zijn er relevante factsheets, en trainingen in de vorm van e-learnings. 

Ondernemers kunnen zich aansluiten door partner te worden van het Interreg-programma Das Andere Holland. Ze ontvangen dan een eigen bedrijfspagina en liften mee bij pers- en influencerreizen en campagnes. Als opstapje kunnen ze gratis kennismaken en hun kennis opfrissen door deel te nemen aan de ‘LEKKER Anders Booster’.


Link: https://www.marketingoost.nl/dasandereholland/
Trefwoorden: marketing, dmo's, toerisme, Duitsland, Gelderland, Overijssel

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

28/11/24
Exclusief voor leden
Certificaat SDG doelen voor Center Parcs
Center Parcs Europe heeft het SDG Pioneer-certificaat van de Verenigde Naties ontvangen voor de 29 Europese parken. Een belangrijke stap voor de duurzame ontwikkeling van deze keten.
28/11/24
Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring
Bij Kinepolis Leidschendam krijg je vanaf 4 december niet alleen een film in perfecte projectie en ultiem geluid, maar lig je zelfs goed.
28/11/24
Aantal kampeerauto’s in 8 jaar tijd verdubbeld, grootste groei in Utrecht
Uit de cijfers van branchevereniging Kampeer & Caravan Industrie (KCI) en databureau VWE blijkt dat er nu 200.000 campers zijn geregistreerd in Nederland.
26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

29/11/24 t/m 30-11-24
29/11/24 t/m 30-11-24: BuitenlandBeurs
Op 29 en 30 november wordt in de Utrechtse jaarbeurs de BuitenlandBeurs georganiseerd. Dit evenement...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...