Geplaatst op: 25-02-2022
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

LEKKER Anders Booster van Marketing Oost

 LEKKER Anders Booster van Marketing Oost

Nu het inkomend toerisme uit met name de buurlanden weer op gang komt, is het voor ondernemers zaak daarvoor klaar te staan. Marketing Oost heeft daarvoor de gratis LEKKER Anders Booster ontwikkeld.

Deelnemers ontvangen 15 dagen lang dagelijks een korte video (paar minuten) van Duitsland-marketingexpert Anouk Ellen Susan. Daarin komen o.a. taal, cultuur, marketing en de customer journey van de Duitse gast aan bod. Anouk geeft inspiratie en praktische tips, waarmee je als ondernemer direct aan de slag kunt. Aanmelden kan via: https://anoukellensusan.teachable.com/p/de-lekker-anders-booster

Das Andere Holland

De Booster maakt onderdeel uit van de campagne Das Andere Holland waarmee Gelderland en Overijssel samen consumenten in de Duitse grensregio’s Nordrhein-Westfalen en Niedersachsen willen verleiden tot een bezoek aan de regio. 

Das Andere Holland bestaat uit online en offline campagnes. Daarnaast worden partners over de grens onder de aandacht gebracht. Ook zijn er relevante factsheets, en trainingen in de vorm van e-learnings. 

Ondernemers kunnen zich aansluiten door partner te worden van het Interreg-programma Das Andere Holland. Ze ontvangen dan een eigen bedrijfspagina en liften mee bij pers- en influencerreizen en campagnes. Als opstapje kunnen ze gratis kennismaken en hun kennis opfrissen door deel te nemen aan de ‘LEKKER Anders Booster’.


Link: https://www.marketingoost.nl/dasandereholland/
Trefwoorden: marketing, dmo's, toerisme, Duitsland, Gelderland, Overijssel

CELTH





||| Nieuws |||

24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Apollo Reizen verlengt sponsoring van de NN Marathon Rotterdam
De touroperator Apollo Reizen blijft officieel sponsor van de NN Marathon Rotterdam en gaat op de Marathon Sport Expo in gesprek met de deelnemers.
15/01/25
7 Kamerleden ontvangen Ondernemersagenda Gastvrijheidssector
Op dinsdagmiddag 14 januari hebben diverse branchevertegenwoordigers in het platform Gastvrij Nederland de Ondernemersagenda van de Gastvrijheidssector aangeboden in de Tweede Kamer.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...
06/01/25
DNB gaat in maart weer open voor bezoekers
Na een bijna vijf jaar durende renovatie is het gebouw ook weer open voor bezoekers en toeristen. Een bijzondere attractie in het hart van de hoofdstad Amsterdam.
30/12/24
Tunnel Jonkheerpad officieel geopend
ProRail heeft samen met Brabants Landschap en de gemeente Oisterwijk de onderdoorgang bij het Jonkheerpad in natuurgebied Landgoed Nemerlaer begin december officieel geopend.
27/12/24
Eerste wandelchallenge 30 minuten iedere dag
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) organiseert samen met Lana Witte-de Wit, Wandelaar des Vaderlands, de allereerste Nieuwjaars Wandelchallenge. De challenge, iedere dag 30 minuten wandelen.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...