Wat gaat de Landelijke Data Alliantie in 2022 doen?
De Landelijk Data Alliantie (LDA) heeft voor 2002 weer een hoop projecten en activiteiten gepland staan. Die staan in het online projecten- en activiteitenoverzicht. Zo komen de nieuwe basisonderzoeken op stoom en worden dit jaar de eerste resultaten gepubliceerd. Ook de regionalisering en standaardisering van data heeft de nodige aandacht. Daarnaast werkt de LDA aan een nationale visie op data voor toerisme en een standaardisering van methoden, technieken en data. Verder worden thematische kenniscoalities geïnitieerd. Een overzicht van alle LDA-activiteiten staat in het online projecten- en activiteitenoverzicht. En vergeet niet 12 april 2022 in uw agenda te noteren voor de LDA Kennisdag!
Link: https://nbtcmagazine.maglr.com/projecten-landelijke-data-alliantie/projecten-lda
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, LDA, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Zakelijk toerisme
|
|
08/01/25
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|