Geplaatst op: 03-03-2022
Auteur: Marc Gerlings

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe
The Travel Lifestyle Network (TLN) heeft een nieuw partner pr-bureau verwelkomd in zijn groep van internationale communicatiebureaus die zich exclusief richten op de reis- en lifestylesector. Het bureau One of You uit Zweden is nu lid van TLN.

Voor de Benelux is het Nederlandse pr-bureau Baltus Communications uit Den Haag sinds 2008 lid van het netwerk.

TLN is actief in 23 landen en is een collectief van onafhankelijke pr- en marketingcommunicatiebureaus die gespecialiseerd zijn in de reis- en lifestylesector. De leden zijn  marktleiders in hun vakgebied met als doel om samen te werken en krachten te bundelen.

Voor de Scandinavische markt was het netwerk nog op zoek naar een gespecialiseerd bureau. Het bureau One of You, gevestigd in Stockholm, Zweden, is toonaangevend op het gebied van luxe toerisme promotie in Scandinavië. www.oneofyou.se

"Terwijl de wereld zijn grenzen weer opent voor reizen en toerisme, zijn we verheugd dat het Travel Lifestyle Network blijft groeien, waardoor het aanbod van onze bestaande leden voor zowel huidige als toekomstige klanten wordt versterkt", aldus Virginie Le Norgant, voorzitter van TLN en Associate Director bij Group Expression in Parijs. "We zijn trots om zo'n ervaren en zeer gerespecteerd bureau toe te voegen om ons netwerk in de Scandinavische regio te vertegenwoordigen."

One of You is lid geworden van TLN na een volledige stemming door de bestaande leden van het netwerk en na een serie van uitgebreide interviews.  

Agnes van Duffelen van Baltus Communications zegt dat zij veel te danken heeft aan het lidmaatschap van het netwerk. "Verschillende samenwerkingen met verkeersbureaus zijn via het netwerk bij ons klant geworden. Wij kunnen elkaar helpen met pitches en pr-ideeën. Zonder het lidmaatschap van TLN zouden wij als bureau minder zichtbaarheid hebben in onze markt. Daarbij leer je ook veel van je eigen markt hoe onze buitenlandse collega’s ons zien. Zo is Nederland veruit koploper als het gaat om professionele reisbloggers." 

Gezamenlijke TLN klanten zijn onder meer: Central America Tourism Board, Costa Daurada Tourism Board en Hotel CanLluc op Ibiza. Het netwerk houdt jaarlijks een grote meeting en dit jaar zal dat in Italië zijn.
Trefwoorden: pr, netwerk, marketing, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.