Geplaatst op: 03-03-2022
Auteur: Marc Gerlings

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe
The Travel Lifestyle Network (TLN) heeft een nieuw partner pr-bureau verwelkomd in zijn groep van internationale communicatiebureaus die zich exclusief richten op de reis- en lifestylesector. Het bureau One of You uit Zweden is nu lid van TLN.

Voor de Benelux is het Nederlandse pr-bureau Baltus Communications uit Den Haag sinds 2008 lid van het netwerk.

TLN is actief in 23 landen en is een collectief van onafhankelijke pr- en marketingcommunicatiebureaus die gespecialiseerd zijn in de reis- en lifestylesector. De leden zijn  marktleiders in hun vakgebied met als doel om samen te werken en krachten te bundelen.

Voor de Scandinavische markt was het netwerk nog op zoek naar een gespecialiseerd bureau. Het bureau One of You, gevestigd in Stockholm, Zweden, is toonaangevend op het gebied van luxe toerisme promotie in Scandinavië. www.oneofyou.se

"Terwijl de wereld zijn grenzen weer opent voor reizen en toerisme, zijn we verheugd dat het Travel Lifestyle Network blijft groeien, waardoor het aanbod van onze bestaande leden voor zowel huidige als toekomstige klanten wordt versterkt", aldus Virginie Le Norgant, voorzitter van TLN en Associate Director bij Group Expression in Parijs. "We zijn trots om zo'n ervaren en zeer gerespecteerd bureau toe te voegen om ons netwerk in de Scandinavische regio te vertegenwoordigen."

One of You is lid geworden van TLN na een volledige stemming door de bestaande leden van het netwerk en na een serie van uitgebreide interviews.  

Agnes van Duffelen van Baltus Communications zegt dat zij veel te danken heeft aan het lidmaatschap van het netwerk. "Verschillende samenwerkingen met verkeersbureaus zijn via het netwerk bij ons klant geworden. Wij kunnen elkaar helpen met pitches en pr-ideeën. Zonder het lidmaatschap van TLN zouden wij als bureau minder zichtbaarheid hebben in onze markt. Daarbij leer je ook veel van je eigen markt hoe onze buitenlandse collega’s ons zien. Zo is Nederland veruit koploper als het gaat om professionele reisbloggers." 

Gezamenlijke TLN klanten zijn onder meer: Central America Tourism Board, Costa Daurada Tourism Board en Hotel CanLluc op Ibiza. Het netwerk houdt jaarlijks een grote meeting en dit jaar zal dat in Italië zijn.
Trefwoorden: pr, netwerk, marketing, reizen

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Exclusief voor leden
Zakelijk toerisme veert na pandemie eindelijk terug
De World Travel & Tourism Council (WTTC) verwacht dat zakenreizen dit jaar de pre-pandemieniveaus zullen overtreffen, sneller dan eerder voorspeld, goed voor een record van 1,5 biljoen dollar aan bestedingen.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
04/09/24
Exclusief voor leden
Weer drie edities grote techniekbeurs naar Utrecht
Beurscomplex Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG melden dat zij hun samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities.