Geplaatst op: 03-03-2022
Auteur: Marc Gerlings

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe
The Travel Lifestyle Network (TLN) heeft een nieuw partner pr-bureau verwelkomd in zijn groep van internationale communicatiebureaus die zich exclusief richten op de reis- en lifestylesector. Het bureau One of You uit Zweden is nu lid van TLN.

Voor de Benelux is het Nederlandse pr-bureau Baltus Communications uit Den Haag sinds 2008 lid van het netwerk.

TLN is actief in 23 landen en is een collectief van onafhankelijke pr- en marketingcommunicatiebureaus die gespecialiseerd zijn in de reis- en lifestylesector. De leden zijn  marktleiders in hun vakgebied met als doel om samen te werken en krachten te bundelen.

Voor de Scandinavische markt was het netwerk nog op zoek naar een gespecialiseerd bureau. Het bureau One of You, gevestigd in Stockholm, Zweden, is toonaangevend op het gebied van luxe toerisme promotie in Scandinavië. www.oneofyou.se

"Terwijl de wereld zijn grenzen weer opent voor reizen en toerisme, zijn we verheugd dat het Travel Lifestyle Network blijft groeien, waardoor het aanbod van onze bestaande leden voor zowel huidige als toekomstige klanten wordt versterkt", aldus Virginie Le Norgant, voorzitter van TLN en Associate Director bij Group Expression in Parijs. "We zijn trots om zo'n ervaren en zeer gerespecteerd bureau toe te voegen om ons netwerk in de Scandinavische regio te vertegenwoordigen."

One of You is lid geworden van TLN na een volledige stemming door de bestaande leden van het netwerk en na een serie van uitgebreide interviews.  

Agnes van Duffelen van Baltus Communications zegt dat zij veel te danken heeft aan het lidmaatschap van het netwerk. "Verschillende samenwerkingen met verkeersbureaus zijn via het netwerk bij ons klant geworden. Wij kunnen elkaar helpen met pitches en pr-ideeën. Zonder het lidmaatschap van TLN zouden wij als bureau minder zichtbaarheid hebben in onze markt. Daarbij leer je ook veel van je eigen markt hoe onze buitenlandse collega’s ons zien. Zo is Nederland veruit koploper als het gaat om professionele reisbloggers." 

Gezamenlijke TLN klanten zijn onder meer: Central America Tourism Board, Costa Daurada Tourism Board en Hotel CanLluc op Ibiza. Het netwerk houdt jaarlijks een grote meeting en dit jaar zal dat in Italië zijn.
Trefwoorden: pr, netwerk, marketing, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.
17/01/25
Tevredenheid bij organisatoren Vakantiebeurs en Horecava
De Vakantiebeurs heeft dit jaar ruim 71.000 bezoekers getrokken en 6.300 reisprofessionals bezochten de Travel Trade Days in de Utrechtse Jaarbeurs. In Amsterdam wis de Horecava 67.000 professionals te trekken.
15/01/25
Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt
Ruby Hotels, de Duitse hotelgroep die bekendstaat om haar Lean Luxury-concept, heeft Eline Heeres (S...
13/01/25
2024 lastig jaar horeca met volumedaling
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) keek bij de opening van vakbeurs Horecava terug op het horecajaar 2024 en de brancheorganisatie keek ook vooruit op 2025. Het bleek een lastig jaar met een lichte volumedaling in 2024.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.