Toerist ontmoet wijnmaker
Content cruciaal voor aansturen verdienmodel
Dubbel verdienmodel achter culinaire content. Foto: NCL
Toerisme gaat vaak samen met genieten van eten en drinken. De cruisemaatschappijen zijn meesters in het invullen van die latente wens bij gasten. Het verhaal achter eten en drinken kan een onvergetelijke indruk maken. Dat zet Norwegian Cruise Line's ertoe om nieuwe content rondom wijn en eten op te zetten. Daar verdienen het bedrijf goed mee.
Het Norwegian Cruise Line's (NCL) Meet the Winemaker serie is op veler verzoek terug met een line-up voor het zesde jaar. NCL werkt opnieuw samen met gerenommeerde wijnhuizen om dit seizoensgebonden programma te creëren. Het programma is zorgvuldig ontworpen voor wijnliefhebbers en fijnproevers op alle vaardigheidsniveaus. Het programma wordt aangeboden op een 9-tal cruises. Van strategie naar programmering, hoe vult NCL dit in? >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |