Geplaatst op: 07-03-2022
Auteur: redactie
NRIT Media

Nominatie bowlingcentrum Playdôme Roosendaal voor design award

Playdôme Roosendaal is genomineerd voor de BCM Design Awards 2021

Nominatie bowlingcentrum Playdôme Roosendaal voor design award

Playdôme Roosendaal is officieel genomineerd voor de BCM Design Awards 2021. BCM staat voor Bowling Center Management. Zij brengen maandelijks een wereldwijd bowling magazine uit. Hoewel dit de 37e editie is van de Design Awards verkiezing, wordt deze voor het eerst door BCM georganiseerd. Voorheen werd de verkiezing georganiseerd door Bowler Journal International (BJI), een gerenommeerd Amerikaans Bowling Magazine.


De bowling van Playdôme Roosendaal is genomineerd in de categorie NEW CENTERS – Hybrid International. Onder Hybrid wordt verstaan: centers die zowel een entertainment center zijn maar ook een compleet eigen stijl hebben in bijvoorbeeld thema en/of interieur en de soort activiteiten.


Een uniek Alpijns thema is doorgevoerd binnen Multi Activity Center Playdôme Roosendaal. De bowling is volledig gerealiseerd in een winters Alpijns thema. Tijdens het bowlen kijk je uit op het Oostenrijkse wintersportgebied Serfaus-Fiss-Ladis. Uitgelicht met maar liefst 1450 ledlampjes. Tevens is de bowling onderscheidend door het toevoegen van hyperbowling; een set nieuwe bowling games ontworpen rond een innovatief en volledig nieuw bumpersysteem, dat bedoeld is om te worden gebruikt als onderdeel van het spel.


In april van dit jaar worden de winnaars bekend gemaakt voor alle NEW CENTER categorieën. Hier kijken we enorm naar uit! We willen Bowltech, Europa’s nummer 1 in bowling, enorm bedanken voor de nominatie.

Trefwoorden: Nominatie, Design Awards

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
17/12/24
Recreatiebedrijven moeten van elke verdiende euro 38 cent afdragen
Dat van elke euro die consumenten besteden op recreatiebedrijven 38% naar belastingen gaat, is geen verrassing. Wel vervelend is het feit dat sinds 2018 deze lasten met maar liefst 40% zijn gestegen bij een inflatie van 12%.
16/12/24
Exclusief voor leden
Schiphol ontwikkelt breed retailaanbod (nodig voor de internationale toppositie)
Per 1 mei 2025 versterkt Schiphol haar samenwerking met Lagardère Travel Retail voor de exploitatie...
13/12/24
Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
13/12/24
Lelystad wil deal sluiten F35 maar ook vakantievluchten op luchthaven
Defensie zoekt naar extra locaties voor hun activiteiten, waaronder uitbreiding van jachtvliegcapaciteit met de F35. Maar Lelystad wil dan als tegenprestatie dat vakantievluchten worden toegestaan op Lelystad luchthaven.
11/12/24
Acties tegen btw-verhoging lonen: Staatssecretaris zegt impactanalyse toe
Het verzet tegen de btw-verhoging op logies is nog springlevend. Afgelopen vrijdag plaatste HISWA-RECRON in de kranten van DPG een grote advertentie. Twentse ondernemers en Twente Marketing voerden met waterflesjes een creatieve actie tegen de geplande btw-verhoging op logies. En met succes want er komt een impactanalyse naar de verhoging van de btw op logies