Geplaatst op: 24-03-2022
Auteur: Marc Gerlings

Booking Customer Services Group naar Marjorel

Booking Customer Services Group naar Marjorel
Majorel Group Luxembourg S.A. mag indirecte uitsluitende zeggenschap verkrijgen over Booking Customer Services Group, dat onderdeel is van Booking.com. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op 21 maart 2022 besloten. 

Er blijft na de overname voldoende concurrentie over oordeelt ACM. Majorel is in 2019 gevormd door de fusie van de klantrelatiebeheeractiviteiten van Bertelsmann en de Saham Group. Het bedrijf heeft meer dan 50.000 medewerkers.

De bedrijfsactiviteiten van Majorel bestaan uit het aanbieden van een breed scala aan klantenservicediensten aan klanten over de hele wereld, onder meer door middel van het aanbieden en exploiteren van callcenters.
Booking Customer Services Group maakt deel uit van de interne afdeling voor klantenservicediensten van de Booking.com-groep, die klantenservice diensten aanbiedt voor klanten van de Booking.com groep.
Trefwoorden: service, boeking, marketing, sales

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
09/12/24
Exclusief voor leden
Horecabeurs Goes scherpt regels voor bezoek aan
In maart 2025 viert de Horecabeurs Goes haar 61e editie. Onder leiding van eventmanager Mathias Koeman zet de beurs dit jaar in op een ambitieuze kwaliteitsverbetering. Vooral het beleid voor de tickets wordt verscherpt naar vakpubliek.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.