Aspergecampagne witte goud in Noord- en Midden-Limburg
De lente is echt losgebarsten en dankzij de vele zonnige dagen deze maand zijn ook de eerste Limburgse asperges vers van het land gestoken.
Met het oog op deze populaire groente heeft Limburg Marketing dit jaar wederom een aspergecampagne opgezet.
Vorig jaar kwamen bekende Nederlanders Bas Smid en Nicolette van Dam de Koningin der groenten zelf steken. Dit jaar gaat BBQ Chef Jeremy Vermeulen voor het RTL4 programma De Bourgondiërs ‘het witte goud’ oogsten en bereiden. In samenwerking met logiesverstrekkers en restaurants zijn voor de website van Hart van Limburg aantrekkelijke asperge arrangementen ontwikkeld voor iedereen die optimaal wil genieten van onze Limburgse trots. In het tijdschrift Landidee van maart en april is ruimschoots aandacht voor speciale aspergefietsroutes en -arrangementen. Het regionale blad Vivere en recreatiekrant Beleef Limburg zullen een prominente plek geven aan dit heerlijke ‘witte goud’.