Geplaatst op: 24-03-2022
Auteur: redactie
NRIT Media

Aspergecampagne witte goud in Noord- en Midden-Limburg

Aspergecampagne witte goud in Noord- en Midden-Limburg

De lente is echt losgebarsten en dankzij de vele zonnige dagen deze maand zijn ook de eerste Limburgse asperges vers van het land gestoken.
Met het oog op deze populaire groente heeft Limburg Marketing dit jaar wederom een aspergecampagne opgezet.


Vorig jaar kwamen bekende Nederlanders Bas Smid en Nicolette van Dam de Koningin der groenten zelf steken. Dit jaar gaat BBQ Chef Jeremy Vermeulen voor het RTL4 programma De Bourgondiërs ‘het witte goud’ oogsten en bereiden. In samenwerking met logiesverstrekkers en restaurants zijn voor de website van Hart van Limburg aantrekkelijke asperge arrangementen ontwikkeld voor iedereen die optimaal wil genieten van onze Limburgse trots. In het tijdschrift Landidee van maart en april is ruimschoots aandacht voor speciale aspergefietsroutes en -arrangementen. Het regionale blad Vivere en recreatiekrant Beleef Limburg zullen een prominente plek geven aan dit heerlijke ‘witte goud’.

Link: https://www.hartvanlimburg.nl/nl/asperges
Trefwoorden: Asperges, aspergecampagne

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.