Geplaatst op: 04-04-2022

Actiemarketing met de DenHaagPas

DMO geeft met acties sector steun in de rug

Actiemarketing met de DenHaagPas
Sander Hanenberg (Marketing & Customer Care bij The Hague & Partners) overhandigt de DenHaagPas aan burgemeester Van Zanen. Foto: The Hague & Partners
The Hague Marketing Bureau duikt in de actiemarketing met de lancering van de DenHaagPas. De DenHaagPas is een app die korting geeft op culturele uitjes en daarnaast ook leuke acties biedt, zoals een restaurant van de maand en korting in geselecteerde winkels. Burgemeester Jan van Zanen van Den Haag kreeg de pas symbolisch uitgereikt en downloadde hem als eerste op zijn smartphone.  

Via de App Store of de Google Play Store kun je vanaf nu de app ‘DenHaagPas’ gratis downloaden. In de app vind je een compleet en up-to-date overzicht van alle evenementen, voorstellingen en tentoonstellingen. Met diverse filters kun je heel eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld genre, datum, locatie of naam. Alleen al vanwege deze overzichtelijke agenda is de DenHaagPas app het downloaden waard. Als het label ‘DHPas’ bij een item staat, krijg je als pashouder korting.  

Digitale kortingspas 

Via de app kun je snel en makkelijk een digitale kortingspas aanvragen. Tot 1 oktober 2022 kun je de pas aanschaffen voor de introductieprijs van €7,50 (de normale?prijs is?€14,50). Als pashouder krijg je dan een jaar lang aantrekkelijke kortingen op een uiteenlopend aanbod en kun je continu gebruikmaken van speciale acties. De aanschaf heb je al terugverdiend als je een keer naar een theatervoorstelling, Panorama Mesdag, en het restaurant van de maand gaat. Of doe een keer mee aan de wekelijkse pubquiz bij O'Caseys en je hebt in één dag je pas eruit! De DenHaagPas is de opvolger van de Uitpas en wordt door gemeente Den Haag gesteund.  

Voor bewoners en bezoekers 

Met de Den HaagPas maken we het voor bewoners en bezoekers nog aantrekkelijker om van een breed aanbod in Den Haag te genieten op het gebied van cultuur, horeca en winkelen. Daarnaast bieden we een helpende hand aan lokale ondernemers en culturele instellingen, om met behulp van de Den HaagPas het bezoekersaantal te stimuleren. 
Trefwoorden: Den Haag, korting, actie, pas, app, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

24/01/25
Commissie voor natuurherstel opgericht
Een ministeriële commissie voor natuurherstel in Nederland wordt opgericht. Deze commissie wordt opgericht na twee recentelijke rechterlijke uitspraken om haast te maken met het herstel.
24/01/25
Positief oordeel over drie Limburgse musea
Het provinciebestuur van Limburg heeft het rapport ontvangen van de Visitatiecommissie Provinciale Musea 2024. Voornamelijk is inhoudelijk aar de musea gekeken maar toerisme speelt ook een rol.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
24/01/25
Mogelijkheden en risico’s van AI in de toeristische sector
Tijdens de internationale toerismebeurs FITUR in Madrid hebben UN Tourism en hogeschool Saxion een gezamenlijk rapport gepresenteerd. Het rapport, getiteld ‘Artificial Intelligence Adoption in Tourism: Key Considerations for Sector Stakeholders’, onderzoekt het gebruik, de risico’s en mogelijkheden van kunstmatige intelligentie (AI) in de toerismesector.
23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...