Geplaatst op: 04-04-2022

Actiemarketing met de DenHaagPas

DMO geeft met acties sector steun in de rug

Actiemarketing met de DenHaagPas
Sander Hanenberg (Marketing & Customer Care bij The Hague & Partners) overhandigt de DenHaagPas aan burgemeester Van Zanen. Foto: The Hague & Partners
The Hague Marketing Bureau duikt in de actiemarketing met de lancering van de DenHaagPas. De DenHaagPas is een app die korting geeft op culturele uitjes en daarnaast ook leuke acties biedt, zoals een restaurant van de maand en korting in geselecteerde winkels. Burgemeester Jan van Zanen van Den Haag kreeg de pas symbolisch uitgereikt en downloadde hem als eerste op zijn smartphone.  

Via de App Store of de Google Play Store kun je vanaf nu de app ‘DenHaagPas’ gratis downloaden. In de app vind je een compleet en up-to-date overzicht van alle evenementen, voorstellingen en tentoonstellingen. Met diverse filters kun je heel eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld genre, datum, locatie of naam. Alleen al vanwege deze overzichtelijke agenda is de DenHaagPas app het downloaden waard. Als het label ‘DHPas’ bij een item staat, krijg je als pashouder korting.  

Digitale kortingspas 

Via de app kun je snel en makkelijk een digitale kortingspas aanvragen. Tot 1 oktober 2022 kun je de pas aanschaffen voor de introductieprijs van €7,50 (de normale?prijs is?€14,50). Als pashouder krijg je dan een jaar lang aantrekkelijke kortingen op een uiteenlopend aanbod en kun je continu gebruikmaken van speciale acties. De aanschaf heb je al terugverdiend als je een keer naar een theatervoorstelling, Panorama Mesdag, en het restaurant van de maand gaat. Of doe een keer mee aan de wekelijkse pubquiz bij O'Caseys en je hebt in één dag je pas eruit! De DenHaagPas is de opvolger van de Uitpas en wordt door gemeente Den Haag gesteund.  

Voor bewoners en bezoekers 

Met de Den HaagPas maken we het voor bewoners en bezoekers nog aantrekkelijker om van een breed aanbod in Den Haag te genieten op het gebied van cultuur, horeca en winkelen. Daarnaast bieden we een helpende hand aan lokale ondernemers en culturele instellingen, om met behulp van de Den HaagPas het bezoekersaantal te stimuleren. 
Trefwoorden: Den Haag, korting, actie, pas, app, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
04/12/24
Nieuwe natuur bij Schokeiland
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.