Geplaatst op: 04-04-2022

Actiemarketing met de DenHaagPas

DMO geeft met acties sector steun in de rug

Actiemarketing met de DenHaagPas
Sander Hanenberg (Marketing & Customer Care bij The Hague & Partners) overhandigt de DenHaagPas aan burgemeester Van Zanen. Foto: The Hague & Partners
The Hague Marketing Bureau duikt in de actiemarketing met de lancering van de DenHaagPas. De DenHaagPas is een app die korting geeft op culturele uitjes en daarnaast ook leuke acties biedt, zoals een restaurant van de maand en korting in geselecteerde winkels. Burgemeester Jan van Zanen van Den Haag kreeg de pas symbolisch uitgereikt en downloadde hem als eerste op zijn smartphone.  

Via de App Store of de Google Play Store kun je vanaf nu de app ‘DenHaagPas’ gratis downloaden. In de app vind je een compleet en up-to-date overzicht van alle evenementen, voorstellingen en tentoonstellingen. Met diverse filters kun je heel eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld genre, datum, locatie of naam. Alleen al vanwege deze overzichtelijke agenda is de DenHaagPas app het downloaden waard. Als het label ‘DHPas’ bij een item staat, krijg je als pashouder korting.  

Digitale kortingspas 

Via de app kun je snel en makkelijk een digitale kortingspas aanvragen. Tot 1 oktober 2022 kun je de pas aanschaffen voor de introductieprijs van €7,50 (de normale?prijs is?€14,50). Als pashouder krijg je dan een jaar lang aantrekkelijke kortingen op een uiteenlopend aanbod en kun je continu gebruikmaken van speciale acties. De aanschaf heb je al terugverdiend als je een keer naar een theatervoorstelling, Panorama Mesdag, en het restaurant van de maand gaat. Of doe een keer mee aan de wekelijkse pubquiz bij O'Caseys en je hebt in één dag je pas eruit! De DenHaagPas is de opvolger van de Uitpas en wordt door gemeente Den Haag gesteund.  

Voor bewoners en bezoekers 

Met de Den HaagPas maken we het voor bewoners en bezoekers nog aantrekkelijker om van een breed aanbod in Den Haag te genieten op het gebied van cultuur, horeca en winkelen. Daarnaast bieden we een helpende hand aan lokale ondernemers en culturele instellingen, om met behulp van de Den HaagPas het bezoekersaantal te stimuleren. 
Trefwoorden: Den Haag, korting, actie, pas, app, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.