Geplaatst op: 04-04-2022

Actiemarketing met de DenHaagPas

DMO geeft met acties sector steun in de rug

Actiemarketing met de DenHaagPas
Sander Hanenberg (Marketing & Customer Care bij The Hague & Partners) overhandigt de DenHaagPas aan burgemeester Van Zanen. Foto: The Hague & Partners
The Hague Marketing Bureau duikt in de actiemarketing met de lancering van de DenHaagPas. De DenHaagPas is een app die korting geeft op culturele uitjes en daarnaast ook leuke acties biedt, zoals een restaurant van de maand en korting in geselecteerde winkels. Burgemeester Jan van Zanen van Den Haag kreeg de pas symbolisch uitgereikt en downloadde hem als eerste op zijn smartphone.  

Via de App Store of de Google Play Store kun je vanaf nu de app ‘DenHaagPas’ gratis downloaden. In de app vind je een compleet en up-to-date overzicht van alle evenementen, voorstellingen en tentoonstellingen. Met diverse filters kun je heel eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld genre, datum, locatie of naam. Alleen al vanwege deze overzichtelijke agenda is de DenHaagPas app het downloaden waard. Als het label ‘DHPas’ bij een item staat, krijg je als pashouder korting.  

Digitale kortingspas 

Via de app kun je snel en makkelijk een digitale kortingspas aanvragen. Tot 1 oktober 2022 kun je de pas aanschaffen voor de introductieprijs van €7,50 (de normale?prijs is?€14,50). Als pashouder krijg je dan een jaar lang aantrekkelijke kortingen op een uiteenlopend aanbod en kun je continu gebruikmaken van speciale acties. De aanschaf heb je al terugverdiend als je een keer naar een theatervoorstelling, Panorama Mesdag, en het restaurant van de maand gaat. Of doe een keer mee aan de wekelijkse pubquiz bij O'Caseys en je hebt in één dag je pas eruit! De DenHaagPas is de opvolger van de Uitpas en wordt door gemeente Den Haag gesteund.  

Voor bewoners en bezoekers 

Met de Den HaagPas maken we het voor bewoners en bezoekers nog aantrekkelijker om van een breed aanbod in Den Haag te genieten op het gebied van cultuur, horeca en winkelen. Daarnaast bieden we een helpende hand aan lokale ondernemers en culturele instellingen, om met behulp van de Den HaagPas het bezoekersaantal te stimuleren. 
Trefwoorden: Den Haag, korting, actie, pas, app, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
17/12/24
Recreatiebedrijven moeten van elke verdiende euro 38 cent afdragen
Dat van elke euro die consumenten besteden op recreatiebedrijven 38% naar belastingen gaat, is geen verrassing. Wel vervelend is het feit dat sinds 2018 deze lasten met maar liefst 40% zijn gestegen bij een inflatie van 12%.
16/12/24
Exclusief voor leden
Schiphol ontwikkelt breed retailaanbod (nodig voor de internationale toppositie)
Per 1 mei 2025 versterkt Schiphol haar samenwerking met Lagardère Travel Retail voor de exploitatie...
13/12/24
Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
13/12/24
Lelystad wil deal sluiten F35 maar ook vakantievluchten op luchthaven
Defensie zoekt naar extra locaties voor hun activiteiten, waaronder uitbreiding van jachtvliegcapaciteit met de F35. Maar Lelystad wil dan als tegenprestatie dat vakantievluchten worden toegestaan op Lelystad luchthaven.
11/12/24
Acties tegen btw-verhoging lonen: Staatssecretaris zegt impactanalyse toe
Het verzet tegen de btw-verhoging op logies is nog springlevend. Afgelopen vrijdag plaatste HISWA-RECRON in de kranten van DPG een grote advertentie. Twentse ondernemers en Twente Marketing voerden met waterflesjes een creatieve actie tegen de geplande btw-verhoging op logies. En met succes want er komt een impactanalyse naar de verhoging van de btw op logies