Geplaatst op: 06-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau
Leiden, Galgewater en in de achtergrond molen De Put.
Het Leiden Convention Bureau heeft een nieuwe website. Compleet vernieuwd met een moderne en toegankelijke uitstraling. Blind webpages is een nieuwe tool en dat kan nieuwe congressen over de streep trekken.

De nieuwe site inspireert en laat vele congresmogelijkheden in Leiden zien, zowel voor organisatoren als deelnemers. De pagina vind je online als leidenconventionbureau.nl
 

Blind webpages

De site van het Leiden Convention Bureau heeft een handige nieuwe ‘tool’: Blind webpages. Deze pagina’s geven informatie over een specifiek congres en zijn alleen toegankelijk voor deelnemers van dit congres. Dat kan ook van invloed zijn op uitgaven in de stad.

Ook vinden de deelnemers hier informatie over wat er in Leiden te doen is en waar zij kunnen verblijven. Zo inspireert het Leiden Convention Bureau congresgangers om net iets langer te blijven en meer te ondernemen.

Het aantal congressen in de stad is sterk gestegen en de reden is het lopende Europese themajaar City of Science 2022. Nog nooit eerder ontving Leiden zoveel congressen als in dit jaar.
Trefwoorden: Leiden, congres, website, marketing, DMO

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.