Geplaatst op: 13-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Popartiest Snelle, bekend van zijn hits ‘Reünie’ en ‘Blijven Slapen’, verraste gister busreizigers in Leiden met een mini-concert. Het is de start van de introductiecampagne voor de nieuwe reisapp Glimble.

De artiest die voor shows, studiosessies en afspraken veel onderweg is, liet tijdens dit ludieke optreden voor het eerst de song ‘Geen plek als onderweg’ horen.



Makkelijk plannen en reizen

Hiermee brengt Snelle, in samenwerking met reisapp glimble, een ode aan het reizen en onderweg zijn. Glimble is een reisapp van meerdere vervoersbedrijven in Nederland. De app geeft zowel opties voor openbaar vervoer maar je kunt ook je eigen vervoer erin meenemen. Je kunt er in plannen, boeken en betalen. Je kunt zelfs instellen dat je een melding krijgt wanneer je moet uitstappen uit bus of trein voor je volgende verbinding. Met de campagne wordt ingespeeld op de creativiteit en de nieuwe ideeën die vaak tijdens het reizen opkomen.

Vanaf station Leiden Centraal werden passagiers en fans met een 'Snelle dienst' naar een speciale halte gebracht, omgetoverd tot podium. Hier werden zij verrast met een mini-concert waar de artiest een akoestische en intieme set speelde van 10 minuten.

Geen plek als onderweg

Snelle over de nieuwe song ‘Geen plek als onderweg’. Snelle over het nummer en daarmee over de campagne: "Ik ben altijd onderweg naar shows, naar de studio, naar interviews, ga zo maar door. Ik ging vroeger altijd met de trein naar mijn bijbaantje en ook in het begin van mijn carrière hebben we met de crew veel gereisd met het openbaar vervoer naar optredens. Achteraf gezien was dit echt een van de leukste periodes tot nu toe, omdat we hier veel inspiratie uit haalden. Daarom heb ik voor de lyrics mijn herinneringen verzameld en deze song ontwikkeld die iedereen kan luisteren onderweg”.

Anne Hettinga, CEO Arriva Nederland, over de nieuwe glimble reisapp: "Wij combineren met glimble de moderne digitale wereld met fijn bewegen in een fysieke wereld. Reizen is een ervaring op zich. Ik ben trots dat we nu samen met Snelle onderweg zijn om bestemmingen en mensen met elkaar te verbinden.”

Snelle 15 maanden verbonden aan Glimble

De campagne ‘Geen plek als onderweg’ loopt tot eind juni en vormt de aftrap voor een langdurige samenwerking van 15 maanden tussen Snelle en glimble.


Trefwoorden: Glimble, reisapp, campagne, marketing

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.