Het best gewaardeerde leisurebedrijf
De Efteling is in de categorie Leisure het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Op de tweede plaats staat Apenheul gevolgd door Van der Valk Hotels & Restaurants. De Efteling behaalde een rapportcijfer 8,07 en stond over alle branches op een 3e positie achter Rituals en bol.com. Vorig jaar stond de Efteling nog op positie 70 en herpakte zich dit jaar sterk. Het park had vorig jaar veel last van de coronamaatregelen wat een sterk effect had op de score. Volgens de jury klopt bij de Efteling het hele verhaal...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie
Trefwoorden: dagrecreatie, attractieparken, klantwaardering, waardering