Geplaatst op: 03-06-2022
Auteur: Marc Gerlings

Spannend sollicitatiegesprek in de wildwaterbaan

Spannend sollicitatiegesprek in de wildwaterbaan
Wildwaterbaan Djengu River in Toverland. Foto: Toverland

Toverland is voor de zomervakantie op zoek naar nieuwe collega’s die willen werken bij onder meer de attracties, in de restaurants of in de souvenirshops. Om de medewerkers in spé op een unieke manier te laten kennismaken met het attractiepark, is het op dinsdag 21 juni en donderdag 30 juni mogelijk om te solliciteren in de spannende wildwaterbaan Djengu River. 

"Bij Toverland werk je tussen spetterende attracties en magische belevingen”, vertelt Recruiter Miriam Derickx-Linders. "Door sollicitatiegesprekken te voeren in onze wildwaterbaan Djengu River willen we medewerkers in spé hier direct onderdeel van laten uitmaken.” Een ritje in Djengu River duurt ongeveer vijf minuten, maar "als één rondje niet genoeg is om leuk kennis met elkaar te maken, dan plakken we er gewoon een tweede rondje achteraan!”, lacht Miriam.
 


Trefwoorden: arbeidsmarkt, werving, personeel, attractiepark, Toverland, management

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.