Geplaatst op: 10-06-2022
Auteur: Marc Gerlings

Tivoli opent Choco Kopjes op vaderdag

Tivoli opent Choco Kopjes op vaderdag
Impressie van de nieuwe Tivoli attractie Choco Kopjes. Foto: Tivoli.

Dit seizoen is het attractieaanbod van Amusementspark Tivoli uitgebreid met de Choco Kopjes. Op zondag 19 juni 2022, tevens Vaderdag, zal deze nieuwe attractie om 12.00 uur feestelijk worden geopend. 

Bij binnenkomst van het park krijgen alle vaders (en opa’s) een speciaal voorwerp. Dit voorwerp hebben ze nodig bij de opening van de Choco Kopjes om 12.00 uur. 

De vaders mogen de strijd met elkaar aangaan in 2 spelrondes. De uiteindelijke winnaar van de spellen mag onder begeleiding van characters van het park Tiffi & Toffi de Choco Kopjes officieel openen. Na opening mag de winnende vader samen met zijn gezin én Tiffi & Toffi als eerste een rondje in de Kopjes draaien in deze nieuwe attractie. 

Rond 14.00 uur zijn de feestelijke activiteiten afgelopen. Hierna krijgen uiteraard alle overige bezoekers van het park ook de gelegenheid om te draaien, zwieren en zwaaien. 

Op zondag 19 juni is het pretpark Tivoli geopend van 10.00 tot 17.00 uur.

Trefwoorden: pretpark, attractiepark, attractie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.