ZKA en Seinpost treden naar buiten als één merk: Ginder
De afgelopen tien jaar waren ze ‘achter de schermen’ eigenlijk al één organisatie, bureau ZKA en Seinpost. Nu worden de expertises van de twee gespecialiseerde bureaus officieel gebundeld tot één merk.
Ruimtelijke economie en vrijetijdseconomie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom volgt nu de logische stap om ook als één bureau naar buiten te treden. Zo halen ZKA, specialist in vrijetijdseconomie en Seinpost, specialist in ruimtelijke economie, nog meer uit het gecombineerde merk. Ook ZKA Strategy en ZKA FrY vallen onder het nieuwe merk Ginder.
De gezamenlijke kennis en ervaring zorgt in de toekomst voor een integraal en innovatief advies. Zodat gewerkt blijft worden aan het creëren van aantrekkelijke gebieden. Het bureau blijft actief binnen dezelfde thema’s en sectoren als voorheen.
Merlijn Pietersma, adviseur bij Ginder (voorheen ZKA): "De komende jaren worden lef, duidelijke keuzes en beweging gevraagd op tal van vlakken in onze samenleving. Bijvoorbeeld in de ruimtelijke economie en in de vrijetijdssector. Wij zeggen dan ook niet voor niets: Ginder komt het tot leven. Wij willen ondernemers en overheden nog krachtiger helpen om de toekomst tot leven te wekken door onze teams samen te voegen en onder één merk door te gaan.”
Hun nieuwe website is www.wijzijnginder.nl
Topics:Beleid, Dagrecreatie, Toerisme