Anouk van Eekelen - Actieagenda en de boost voor bestemming Nederland
Interview met Anouk van Eekelen
Anouk van Eekelen (NBTC) Foto: NBTC.
Er is een herijkte actieagenda. Vakgenoten kennen de term maar wat valt er onder en wat doe je ermee? We vroegen experts in de gastvrijheidseconomie naar hun mening en deelname. Anouk van Eekelen beet het spits af bij de uitzending ‘Actieagenda en de boost voor bestemming Nederland’.
Voor de helderheid, de actieagenda hoort bij Perspectief 2030 maar dat is geen agenda ván NBTC. Anouk van Eekelen hield een duidelijke introductie en ze koppelt het aan het niveau van destinaties. Daar moet het toch tot stand komen. Anouk: "Hoe gaan we samen vorm geven aan die waardevolle bestemming?" Anouk komt met hele mooie voorbeelden rond bestemmingsmanagement, klimaatneutraal Nederland en digitale belevingen. Allemaal acties waar de branche mee aan de slag gaat. Nu worden alle verbindingen gelegd in de sector. Ze sluit af met een toekomstbeeld voor de sector en een advies aan de professionals van de toekomst. Vooral kijken, want hoe kan jij bijdragen aan de oplossingen?
Deze uitzending kwam tot stand door ondersteuning van de volgende partners:
Breda University, Inholland hogeschool, LOI hogeschool, Saxion hogeschool, NHL Stenden hogeschool, HZ University of applied sciences, NRIT media en Kennisnetwerk Destinatie Nederland.
Dit is aflevering 1 van de uitzending Actieagenda en de boost voor bestemming Nederland.
Dit is aflevering 1 van de uitzending Actieagenda en de boost voor bestemming Nederland.
Topics:Beleid, Duurzaam toerisme, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: bestemming, actieagenda, destinatie, beleid, ondernemen, kennis, onderzoek, NBTC