Geplaatst op: 05-07-2022
Auteur: Marc Gerlings

Adfemture winnende busreis van BAAV competitie 2022

Adfemture winnende busreis van BAAV competitie 2022
Het winnende team van Thomas More bij de BAAV competitie van 2022.

Yanne Bots, Elias De Bruyn en Merel Dubois, tweedejaars studenten van de opleiding Toerisme en Recreatiemanagement bij Thomas More zijn twee keer in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse wedstrijd van de BAAV,  de Vlaamse autocarsector. 

Met hun originele autocarreis 'Adfemture' en hun 'uitzonderlijke visie' ? tekenden ze niet alleen voor ? de beste busreis vanuit. Ze wonnen ook de overkoepelende prijs voor de vijf deelnemende hogescholen. 

Jaarlijks nemen studenten uit het tweede bachelorjaar Toerisme en Recreatiemanagement van Thomas More deel aan de wedstrijd van de Vlaamse autocarristen van de Beroepsvereniging voor Vlaamse autocar- en autobusbedrijven(BAAV) met de bedoeling om een frisse blik te werpen op de autocarreizen en met vernieuwende ideeën te komen.  

Yanne Bots, Elias De Bruyn en Merel Dubois staken de creatieve reis 'Adfemture' in elkaar hebben, speciaal voor vrouwelijke ondernemers. Hiervoor werkten zij samen met Lindencars uit Rotselaar. Hun originele concept maakte veel indruk op de wedstrijdjury en ze gingen dan ook aan de haal met ?de hoofdprijs.

Deze reis is van zo’n uitzonderlijke kwaliteit dat de studenten waarschijnlijk de kans krijgen om hem de commercialiseren. Zoals BAAV-secretaris Jan Deman het verwoordde: "Vanaf pagina 1 was de jury echt zwaar onder de indruk van de topkwaliteit van dit dossier, de originaliteit, de weloverwogen keuzes die de studenten hebben gemaakt … Overal is over nagedacht, wat geresulteerd heeft in een topprogramma." 
Trefwoorden: bus, busreis, autocar, reizen, ondernemer, Thomas More

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.