Grootscheepse extra najaarscampagne Overijssel in Duitse grensregio’s
Overijssel ontvangt graag dit jaar meer Duitse gezinnen. Foto: Twente Marketing.
MarketingOost heeft een extra seizoensverlengende campagne uitgerold in Duitse grensregio’s om meer Duitse toeristen naar Overijssel te trekken. Extra campagne relevant? Zeker want Overijssel loopt nog 42.000 overnachtingen achter in vergelijking met de eerste 7 maanden van 2019.
Er is een herfstvariant voor gezinnen met kinderen en een wintervariant voor de oudere doelgroep. MarketingOost hoopt op deze manier een paar miljoen Duitsers te bereiken. In de afgelopen jaren hebben Gelderland en Overijssel samengewerkt om >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Overijssel, campagne, dmo, marketing, Duitsland, accommodatie