Overnachten in club tijdens ADE
Overnachten in de Chin Chin Club tijdens ADE. Foto: Booking.com
Booking.com zorgt ervoor dat twee gelukkige boekers in een gespreid bed terecht komen tijdens het megaevenement ADE in de Chin Chin Club. We vroegen aan Booking.com hoe deze actie tot stand kwam.
Nederland staat wereldwijd bekend om de succesvolle dj’s. Jaarlijks komen er voor het vijfdaagse evenement Amsterdam Dance Event (ADE) zo’n 400.000 bezoekers uit 146 landen naar de hoofdstad. Het mag met die aantallen geen verrassing zijn dat hotelkamers in de derde week van oktober schaars zijn.
In de Chin Chin Club
Veel partygangers visten al achter het net en waren te laat met het plannen van hun onvergetelijke feestavond. Speciaal voor het wereldbekende clubfestival heeft Booking.com middenin Chin Chin Club – en daarmee ook in het epicentrum van de stad - een ‘one of a kind’ speciale slaapkamer geplaatst voor de gelukkige boeker en zijn of haar plus 1 gast. Een unieke kans om direct het bed in te rollen na een optreden van Neerlands meest populaire dj-formatie, dat backstage achter de bar staat. Indirect is het ook een communicatie-actie waar ADE van profiteert.
Het arrangement omvat ook een diner in Chin Chin Club, een anti-kater ontbijt, een meet and greet met Kris Kross Amsterdam en een privéchauffeur om je te halen en te brengen. Ook ontvangen de gelukkige boekers een ADE Pro Pass (t.w.v. €625) voor het hele festival. Met de ADE Pro Pass heb je gratis toegang tot elk feest of event deze week.
Ben je ouder dan 23 jaar en wil je samen met jouw plus 1 in een nachtclub slapen? De kamer in Hotel Chin Chin Club by Booking.com op zaterdag 22.10 is vanaf donderdagochtend 10:00 uur exclusief te boeken voor € 22,10 via Booking.com op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.
Samenwerking of eigen initiatief?
Als NRIT waren we benieuwd of deze pr-actie en activatie in samenwerking gaat met ADE? Deze activatie is op eigen initiatief van Booking.com, Booking.com is geen partner van ADE. Het bedrijf wil verschillende interesses van haar reizigers behartigen en heeft een passie voor het aanbieden van unieke accommodaties. Het wil ook wat teruggeven aan de stad, het aanbieden van nieuwe mogelijkheden en ervaringen voor consumenten voor een lage prijs, zoals bijvoorbeeld bij Pride en nu ook aan het nachtleven van Amsterdam. Wereldwijd staat Nederland bekend om haar DJ's. "We spelen als klein land een enorm grote rol op het dance-wereldtoneel. Daar is Booking.com als Nederlands bedrijf trots op en dat ondersteunen we graag. "
Topics:Evenementen, Horeca, Leisure, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Booking, ADE, overnachten, club