Geplaatst op: 21-10-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

TV en drukwerk in één zuil

TV en drukwerk in één zuil

Met trots presenteren Visit Zuid-Limburg en Hubmedia hun officiële samenwerking op het gebied van folderverspreiding- en informatieverstrekking op 123 locaties van toeristische ondernemers in Zuid-Limburg. Hubmedia breidt hiermee haar dienstverlening uit met nieuwe uniforme drukwerkdisplays, voorzien van een TV-scherm en toeristisch drukwerk. Visit Zuid-Limburg creëert met de samenwerking extra zichtbaarheid naar toeristen, recreanten en inwoners. Beide organisaties zijn verheugd met deze kwalitatieve uitbreiding van hun service. Ondernemer Lars Dorren van Hotel Riche in Valkenburg, is de eerste ondernemer waar de display geplaatst is. 

 

"Wij waren al langer op zoek naar een manier waarop we onze gasten op kwalitatieve wijze van actuele toeristische informatie konden voorzien, liefst digitaal en met drukwerk. Het voordeel van deze display is, dat we er geen omkijken naar hebben omdat Visit Zuid-Limburg inhoudelijk verantwoordelijk is voor de informatie en Hubmedia zorgt voor de fysieke aanvulling op onze locatie. Zo kunnen we meeliften op de herkenbare uniforme uitstraling en bekendheid van Visit Zuid-Limburg en Hubmedia in de communicatie naar onze gast” aldus Dorren.  

 

Toelichting samenwerking 

Visit Zuid-Limburg kan via het distributienetwerk van Hubmedia in Zuid-Limburg gasten in het hele gebied bereiken en zo bijdragen aan de spreiding, verleiding en beleving van gasten. Geheel passend binnen de strategie Visie Bestemming Zuid-Limburg 2030 en een aanvulling op haar eigen netwerk van Visit Zuid-Limburg Experiences, Shops en Servicepunten. Met de investering en de uitbreiding van de folderdisplays met TV-schermen, kan Hubmedia een stap zetten in de vernieuwing van haar dienstenpakket met een partner die inhoudelijke kwaliteit levert en al 137 jaar het betrouwbare en bekende VVV merk is van Zuid-Limburg. Kortom, Visit Zuid-Limburg levert de juiste inhoudelijke informatie en Hubmedia zorgt voor een uitgebreide verspreiding via digitale toeristische informatie en gratis Visit Zuid-Limburg producten.

Topics:Marketing
Trefwoorden: toeristische informatie, folderverspreiding, display

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.