Geplaatst op: 28-11-2022
Auteur: Marc Gerlings

Avonturenboerderij Molenwaard werkt samen met Keukenhof

Avonturenboerderij Molenwaard werkt samen met Keukenhof
Fien & Teun helpen de tuinmannen van Keukenhof. Foto: Keukenhof.


In Keukenhof zijn de tuinmannen druk aan het planten voor seizoen 2023: 5 van de 7 miljoen bloembollen zijn inmiddels geplant. Fien & Teun hielpen samen met een aantal kinderen de tuinmannen een handje. In het voorjaar keert het duo van Avonturenboerderij Molenwaard terug naar Keukenhof tijdens de meivakantie. 


Fien & Teun zijn al jaren een begrip in de wereld van kinder-tv en animatie. Op Avonturenboerderij Molenwaard ontdekken de twee vrolijke boerenkinderen spelenderwijs het Hollandse landleven. Op 27 november kwamen zij naar Keukenhof waar de tuinmannen hen alles vertelden over bloembollen. Daarna staken ze zelf de handen uit de mouwen en plantten ze samen met de kinderen de bloembollen in de grond.  

 

Week met Fien en Teun 

In het voorjaar keren Fien & Teun voor één week terug naar Keukenhof met allerlei leuke activiteiten, spelletjes en een mini-theatershow. Daarnaast kunnen kinderen het duo persoonlijk ontmoeten tijdens een meet-and-greet. Centraal in het park liggen de kinderboerderij, een doolhof en een speeltuin waar de kinderen kunnen klimmen en zwieren aan de kabelbaan.

Het park is in 2023 geopend van 23 maart tot en met 14 mei. Tickets zijn nu verkrijgbaar via www.keukenhof.nl

 

Trefwoorden: Keukenhof, Molenwaard, Fien, Teun

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.