Geplaatst op: 08-12-2022
Auteur: Marc Gerlings

Aarde en vingerafdruk in nieuwe logo GaiaZoo

Aarde en vingerafdruk in nieuwe logo GaiaZoo


Dierenpark GaiaZoo onthult zijn nieuwe logo. Daarin zijn de aarde en de voetafdruk van de mens in verwerkt.

Gaia betekent godin van moeder aarde. Dit is de basis geworden voor het logo. Tegelijkertijd wil het dierenpark laten zien dat de mens een stevige invloed heeft op die aarde. Dat is gesymboliseerd in lijnen die eruit zien als een vingerafdruk. De ideeën en de vertaling naar het nieuwe logo worden uitgelegd in de onderstaande video.




Het park ziet ook een transformatie in en met het logo. "Het nieuwe logo tot slot, symboliseert ook de start van vele nieuwe ontwikkelingen. Afgelopen najaar werd allereerst de imposante Toren van Gaia geopend, vanwaar je het glooiende, groene landschap perfect kunt ervaren. Later deze week wordt het gloednieuwe, volledig duurzaam gebouwde entreegebouw in gebruik genomen. Op het nieuwe entreeplein verrijst komend voorjaar bovendien een volière voor bedreigde inheemse vogels, waar de oehoe de hoofdrol in speelt. Zo ervaar je vanaf de start van je bezoek aan GaiaZOO meteen hoe bijzonder onze aarde is!”

Trefwoorden: dierenpark, attractie, duurzaam, logo

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.