Corendon neemt reismerk Karin’s Choice over. Corendon was al voor 51% eigenaar van Karin’s Choice maar het merk werd extern gemanaged. Vanaf nu wordt het onderdeel van het productportfolio van Corendon en wordt het gemanaged vanuit het hoofdkantoor in Badhoevedorp.
Willem Langenberg wordt binnen Corendon verantwoordelijk voor Karin’s Choice, naast zijn huidige verantwoordelijkheid voor het merk GOfun. Het team collega’s van Karin’s Choice verhuist mee naar Badhoevedorp.
Kleinschalig en
sfeervol
In de positionering heeft het merk wat weg van Eliza was here van concurrent
Sunweb. Waar het merk Corendon zich met name richt op de grote luxe All
Inclusive hotels, richt Karin’s Choice zich op de klant die rust zoekt, weg van
de massa en zelf zijn vakantie wil indelen. Bij Karin’s Choice verblijft de
vakantieganger in kleinschalige, sfeervolle accommodaties in Spanje, Portugal,
Griekenland, Italië en Curaçao.
Willem
Langenberg
Willem Langenberg (42) startte in 2015 zijn carrière bij Corendon en zette er
GOfun op de kaart als toonaangevend reismerk op het gebied van
jongerenvakanties. Onder Langenbergs verantwoordelijkheid groeide het merk naar
circa 15.000 vakantiegangers per jaar. GOfun biedt vakanties op alle bekende
feestbestemmingen van Europa zoals Albufeira, Lloret de Mar en Chersonissos,
inclusief optredens van artiesten zoals Broederliefde, Bizzey en Ronnie Flex.
Nu wordt Langenberg ook verantwoordelijk voor het merk Karin’s Choice.
Langenberg: "Net
als GOfun is ook Karin’s Choice een nicheproduct binnen het portfolio van
Corendon. Ik kijk er naar uit om het merk samen met het team verder door te
ontwikkelen. Hierbij maken we gebruik van de schaalgrootte en marketingkracht
van Corendon maar het eigen karakter van het merk blijft uiteraard voorop
staan."