Internationale toerismetrends
Pandemie heeft duurzame reisintenties versneld
Waar de reisbranche nog worstelt met het ontwikkelen van duurzaam aanbod is de consument al om. Uit onderzoek van WTTC, Trip.com en Deloitte blijkt dat tweederde van de reizigers actief zoekt naar duurzame reisopties. Reizigers willen graag hun voetafdruk verminderen en duurzaam toerisme in de breedte steunen. Lastig is daarbij dat consumenten na de pandemie weer en masse zijn gaan reizen. In hoeverre de economische en geopolitieke situatie een rol gaat spelen voor vakanties in 2023 is onzeker. Na de pandemie staat minder op...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Duurzaam toerisme, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: toerisme, duurzaam toerisme, vakanties, reizen, trends