Geplaatst op: 09-03-2023
Auteur: Marc Gerlings

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie
Quirine Kamphuisen. Foto: Noordwijk Marketing.

Per 1 mei aanstaande verlaat Quirine Kamphuisen de stichting Noordwijk Marketing als directeur-bestuurder. Sinds augustus 2019 heeft zij de leiding over de destinatiemarketing organisatie van Noordwijk. Quirine gaat vanaf 1 mei aan de slag als directeur van Stichting Het Buitenhof.

 

Stichting Het Buitenhof is volgens eigen opgave de grootste reisorganisatie voor mensen met een beperking. Voorzitter van de Raad van Toezicht Noorwijk Marketing, Ron van Kesteren: "We vinden het heel erg jammer dat Quirine Noordwijk Marketing gaat verlaten en we zijn enorm trots op wat zij samen met haar team de afgelopen bijna vier jaar heeft bereikt en voor Noordwijk heeft betekend. We zullen op gepaste wijze afscheid van haar nemen en op zoek gaan naar een waardige opvolger.”

Noordwijk Marketing is de initiator van de strategische richting gezond en energiek, wat na een intensief traject de gemeente Noordwijk het predicaat ‘heilzame zeebadplaats’ opleverde en van waaruit belangrijke stappen zijn gezet, zoals onlangs de lancering van Proeftuin Noordwijk. Er is een nieuw merk Noordwijk ontwikkeld, dat de verschillende kernen binnen de gemeente met elkaar verbindt en een prachtige basis biedt om verder uit te bouwen.

In 2022 zijn twee nieuwe VVV’s geopend in Noordwijk en Noordwijkerhout met een enthousiast team vrijwilligers. Noordwijk Marketing is uitgegroeid naar een professionele organisatie die bijdraagt aan een succesvol, inspirerend en leefbaar Noordwijk voor iedereen, bewoners, bezoekers en bedrijven. "Daar heeft Quirine met haar team voor gezorgd”, aldus Ron.

Trefwoorden: Noordwijk, dmo, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.