Geplaatst op: 09-03-2023
Auteur: Marc Gerlings

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie
Quirine Kamphuisen. Foto: Noordwijk Marketing.

Per 1 mei aanstaande verlaat Quirine Kamphuisen de stichting Noordwijk Marketing als directeur-bestuurder. Sinds augustus 2019 heeft zij de leiding over de destinatiemarketing organisatie van Noordwijk. Quirine gaat vanaf 1 mei aan de slag als directeur van Stichting Het Buitenhof.

 

Stichting Het Buitenhof is volgens eigen opgave de grootste reisorganisatie voor mensen met een beperking. Voorzitter van de Raad van Toezicht Noorwijk Marketing, Ron van Kesteren: "We vinden het heel erg jammer dat Quirine Noordwijk Marketing gaat verlaten en we zijn enorm trots op wat zij samen met haar team de afgelopen bijna vier jaar heeft bereikt en voor Noordwijk heeft betekend. We zullen op gepaste wijze afscheid van haar nemen en op zoek gaan naar een waardige opvolger.”

Noordwijk Marketing is de initiator van de strategische richting gezond en energiek, wat na een intensief traject de gemeente Noordwijk het predicaat ‘heilzame zeebadplaats’ opleverde en van waaruit belangrijke stappen zijn gezet, zoals onlangs de lancering van Proeftuin Noordwijk. Er is een nieuw merk Noordwijk ontwikkeld, dat de verschillende kernen binnen de gemeente met elkaar verbindt en een prachtige basis biedt om verder uit te bouwen.

In 2022 zijn twee nieuwe VVV’s geopend in Noordwijk en Noordwijkerhout met een enthousiast team vrijwilligers. Noordwijk Marketing is uitgegroeid naar een professionele organisatie die bijdraagt aan een succesvol, inspirerend en leefbaar Noordwijk voor iedereen, bewoners, bezoekers en bedrijven. "Daar heeft Quirine met haar team voor gezorgd”, aldus Ron.

Trefwoorden: Noordwijk, dmo, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
17/12/24
Recreatiebedrijven moeten van elke verdiende euro 38 cent afdragen
Dat van elke euro die consumenten besteden op recreatiebedrijven 38% naar belastingen gaat, is geen verrassing. Wel vervelend is het feit dat sinds 2018 deze lasten met maar liefst 40% zijn gestegen bij een inflatie van 12%.
16/12/24
Exclusief voor leden
Schiphol ontwikkelt breed retailaanbod (nodig voor de internationale toppositie)
Per 1 mei 2025 versterkt Schiphol haar samenwerking met Lagardère Travel Retail voor de exploitatie...
13/12/24
Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
13/12/24
Lelystad wil deal sluiten F35 maar ook vakantievluchten op luchthaven
Defensie zoekt naar extra locaties voor hun activiteiten, waaronder uitbreiding van jachtvliegcapaciteit met de F35. Maar Lelystad wil dan als tegenprestatie dat vakantievluchten worden toegestaan op Lelystad luchthaven.
11/12/24
Acties tegen btw-verhoging lonen: Staatssecretaris zegt impactanalyse toe
Het verzet tegen de btw-verhoging op logies is nog springlevend. Afgelopen vrijdag plaatste HISWA-RECRON in de kranten van DPG een grote advertentie. Twentse ondernemers en Twente Marketing voerden met waterflesjes een creatieve actie tegen de geplande btw-verhoging op logies. En met succes want er komt een impactanalyse naar de verhoging van de btw op logies
06/12/24
Exclusief voor leden
Jongerenparlement Zeeland presenteert aanbevelingen die van invloed zijn op de toeristische sector
Het Jongerenparlement van Zeeland heeft een reeks aanbevelingen gepresenteerd die aanzienlijke veranderingen kunnen brengen in de toeristische sector van de regio. De jongeren benadrukken vooral de noodzaak van verbeteringen op het gebied van vervoer en wonen.